julemys

Julafton och alla dagar som är innan & efter har varit otroligt mysiga, fick julklappar som jag inte trodde att jag skulle få & stunder som är otroligt roliga att få uppleva. 
En sån här känsla får jag varje gång jag vaknar upp på morgonen & får se att min Jhonny ligger där & sover. :)
Julklappen av mamma & Göran, denna ljusslinga har jag velat ha i evigheter känns de som, så nu har vi fått lite myslyse i hallen. :) LOVEIT!

 På denna mellandagsrean så visste jag att jag skulle inte hitta ngt då de inte är ngn rea nu längre, de är bara ett skämt känns de som. Men, dundunduuuun... Så var de 50% rea på ALLA skor på Intersport & hittade dessa underbaringar. Har inte ett par riktiga vinterskor då alla jag har är gamla & har blivit slitna. När man har småbarn/bebis så behöver man ett par riktiga varma skor, och att de är apsnygga på också är ju ett plus i kanten. 
Betalde 350 kr för dessa varma jäklarna, HELTOK! :D
Då piedelstalen nu är i hallen så flyttade jag sminkbordet till där de hade stått & gjorde rent de från alla smyckesaskar & satte dit 2 jättefina ljushållare som jag fick av Stina i julklapp & Voluspa-ljuset som jag fick av Manda. Nu börjar det bli myspys i denna lägenhet också! Wiiiie :)
 
Lite småförändringar som har hänt här under julefriden, vad fick jag av min karl då?
3 böcker av Isabelle Löwengrip-Spångberg"Blondinbella", börjat läsa hennes "Babyboost" verkar riktigt rolig & bra! :) Ett par nya Flattered-mystofflor, mina första par är för små efter graviditeten :(
Och ett tv-spel, hihi ;D
 
Nu måste jag kila! Tjing! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0