Flygande tid

Jag börjar förstå vad föräldrar menar när de säger att tiden går så fort eller man glömmer bort sig själv. Jag kunde inte riktigt förstå det innan, liksom hur kan man glömma sig själv? Men det går tydligen, till&med jag kan som tidigare var väldigt självisk i mina ögon. 
Nu när Max har blivit lite äldre & kan leka mer aktivt så är det mycket roligare att leka med honom & det menas med att varje sovtillfälle från hans sida så får jag tillfälle att städa hemmet, som alltid behövs, eller så bakar jag. Det går alltid att fylla tiden med något när han sover ;)
Denna vecka så har jag bakat bullar & pappas fullkornsbröd, senast jag åt det brödet så kom Max på natten sen. Så det var lite flashbacks som kom när man åt det igår :) 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0