händelser

Mycket har hänt dessa veckor, har inte riktigt funnit tid till bloggen eller inspo till att skriva. 
Vi har bokat en resa till Sicilien till slutet av Maj in på Juni månad. Ska bli riktigt underbart att komma iväg, men samtidigt väldigt spännande att åka utomlands med Jhonny & Max. Det blir våran första resa tillsammans som par, mys!
Ja, vi ska bo i en egen bungalow, hihi. :)
 
Annars så var vi på Ikea i helgen, kände från förra helgen då allt stod stilla kändes de som så bestämde jag att vi skulle till Kalmar. Hittade bara lite små prylar, men lika viktiga är dem. En fin vas, knivslip, mini ugnsform m.m.
Max tkte det var lika roligt som jag :)
 
Han fick sin 5 mån vaccinations-spruta i fredags, det gick jättebra. Men han blev väldigt trött så han sov länge i sin säng på kvällen. Sen på lördagenskvällen så blev han otroligt grinig, då började hans tänder komma fram ännu mer. Stackarn.. 
Men något riktigt stort i våran lilla familj är att Max sov i sin egna säng hela natten inatt! Jag fick honom att somna vid kvart i 11, sen vaknade han först vid 3 & då fick han lite mat sen fortsatte han sova till halv 7 ungefär. Och idag så  är jag inte trött för 5 öre, heeeelt underbart! Att sova i sin egna säng helt själv det var 5 månader sen det hände, haha! 
 
Nu vaknar lilleman här, tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0