Dagis

Tjolahopp,
 
Dag 3 på första veckan av actionfilmen Dagis på Saltö. 
Idag så satt han på andra sidan av rummet & lekte själv i en hel kvart & sedan försökte läraren Eva locka till sig honom att dansa i dansrummet, men då insåg han att jag hade varit borta i en evighet så då satte tårarna igång. 
Pölen av dregel & tårar från honom till mig var oändlig kändes de som. 
MEN, om man jämför med dag 1 där han satt bredvid mig heeela timmen & släppte inte min hand eller benet så ser jag det som en stor seger! 
Imorgon så ska 2 barn vara ensamma utan föräldrar i 15 min då det har gått jättebra för dem, dessa 2 ungar skiter ungefär i sina föräldrar direkt när de kommer dit så förstår att de kan försöka lämna dem redan imon. Men lärarna & jag ser att de går framåt för Max också så helt hopplöst är det inte. Älskade Max.. 
 
Fortsättningen följer med spänning! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0