Box 60

Hej! Nej, jag är ikke död ;)
I torsdags så hängde jag med Manda på ett boxningspass i 60 minuter. Efter de första 10 minutrarna så skakade mina händer så jag trodde jag hade fått en stroke eller ngt men då såg jag alla andra stå där & skaka också så då slutade jag oroa mig. :) Efter hela passet så var mina armar så röda för att mina muskler var så trötta, har aldrig hänt förrut men då inser man att kroppen verkligen får jobba också. Var riktigt roligt! Ska göras om :) 
Men idag, 2 dagar senare så har min rumpa, ben & armar en träningsvärk som heter duga.. Bara i ena skinkan också så jag har väl jobbat hårdare med den sidan så de är lite halvdrygt.. 
 
Annars så på fredagen så bakade jag gula rutor för Emma(Kevins mamma)&Emma(Bostons mamma) skulle komma på fika medans bebisarna fick se lite av varandra & nya miljöer. Det var riktigt roligt, få prata av sig om alla bebis-saker & allt annat onödigt. :) Men vem tror ni inte skulle sitta i mitten av hela gruppen & sno uppmärksamheten hela tiden? Jo Mrs Chevelle herself. Fick ju kaka & massa kel av människor som sitter på golvet, askalas. Jag har kommit på nu också att de finns för jäkla många emmor här i Sverige, haha!
 
Pappa skulle komma efteråt också men han kände sig krasslig så han ställde in det för att inte smitta oss. Tråkigt, men får träffa han nästa vecka istället. 
 
Nu ska jag smygstarta & göra min packlista till Sicilien. :)
 
Tjing! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0