veckoslött

Denna vecka så är det inte mycket planerat, lite små saker som man vet ska hända/göras men inte har satt ngn dag på. 
På onsdagmorgon så ska jag till Pingstkyrkan för lite babyrytmik för Max skull iaf, det ska bli väldigt kul. :) Vi var där för första gången för 2 veckor sen & han tkte det var jättekul när gitarren kom fram & hon sjöng & spelade.
På torsdagmorgon så ska vi till BVC för hälsokontroll & då ska vi också höra om vaccination inför Sicilien resan(!).
 
Idag ska jag också öva lite på den fina italienskan tänkte jag, får se om det blir gjort eller ej. Det beror helt på Max om han är på bra humör eller ej, just nu så verkar han glad iaf. Han går runt i sin bil & pratar/muttrar :) 
 
Igår så var mamma på besök & vi gick till Willys på Pantarholmen, hon lagade en god gryta till oss & så fick hon testa på att köra bil i Jhonnys bilstol. OMG säger jag bara, hon var jätterolig & körde i max 70 km/h. Som en riktig liten söt tant. :) 
 
Tjing! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0