Förvirrad

Hur kan man tänka så många tankar samtidigt men när man väl vill skriva av sig allt så står allt tomt.. 
Imorse så tränade jag i över 1 timme, det var länge sen jag tränade så länge då jag brukar vara effektiv. Men idag körde jag tyngre vikter & långsammare då jag verkligen ville köra slut på mina muskler. Hade så hög musik i öronen så jag hade nästan ont i dem, ville bara stänga av tankarna i ngn sekund. 
När jag väl började strecha ut mina muskler igen så ville jag bara gråta, inte för att jag var trött & ont i musklerna utan för att chocken lade sig. 
Min kväll igår var inte som alla andra kvällar, jag har aldrig sett bråk/fajt i hemmet, men igår var första gången. 
Sådana scener som jag har drömt om många ggr fick jag se i verkligheten, när jag vaknade inatt så trodde jag allt var en stor dröm men insåg att det hade hänt. 
 
Så tom men samtidigt så förvirrad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0