vardagen

Nu när det har varit juletider & nyår så har Jhonny tagit ledigt från jobbet så all min tid har gått av att njuta av att ha honom 24/7 nära utan att ha ngt jobbtänk. Så då har bloggen blivit lidande men mig gör det inget. :)
Men på måndag så börjar allt igen, den vanliga vardagen, tänkte skriva "tråkiga vardagen" men den är inte särskilt tråkig kom jag på innan jag skrev. Max gör att det allt blir något roligt/spännande på G. På dessa dagar så har han lärt sig:
- Att vända på sig från rygg till mag-läge.
- Att springa omkring med gå-stolen. 
- Säga Hejhej. 
- Börja gråta för att få uppmärksamhet.
 
Ja, helt plötsligt så går allt förbaskat fort.
 
Vi är nu inne på den 4 januari & det menas också med att vi har ätit nyttigt i 4 dagar. Hur går det då? Jodå, Jhonny är jätteduktig & jag är som jag är. Om folk tkr att jag & jhonny är osepererbara så är socker & jag samma person.
Kollade vågen igår & jag har gått upp 4 hekto. Tjoho! Får bli glad över det lilla. ;)
Träningen då? Jodå, det går framåt. Tog en paus & gick bara promenad igår då jag ej vill bryta ner kroppen totalt då jag ändå har varit med en förlossning för 4 månader sen & kroppen behöver vila också för att bygga upp musklerna. Det sämsta med att ha vilat från träning & börja igen är ju att bli sjuk första veckan.
 
Nu ska jag börja diska lite här för vi ska snart till mamma & äta söndagsmiddag, mkt mysigt. :) Får ju utnyttja medans lillen sover...
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0