duktig mamma

Jag har hittat receptet för en "duktig mamma", det är ganska enkelt. Tänk inte på dig själv så blir du helt plötsligt världens bästa mamma. Japp, så enkelt är det. Men är det lika enkelt i praktiken & är receptet för långtidsverkan eller korttids, innan man blir lite galen & gör ngt helcrazy? I dont know. Kan nog bara tiden utvisa vad svaret är på den frågan. 
Ja, jag är ganska trött & mitt tålamod ligger på minus 10 idag. Inte världens bästa mamma eller sambo idag då alltså. Vill typ låsa in mig på toaletten & aldrig komma ut igen känns de som idag. Gick & tränade för jag tänkte att det gör säkert allt mycket bättre, mitt humör brukar bli bra att få kämpa lite. Men ikke, det gjorde allt sämre, även om jag kämpade som en idiot. Gick hem surare än när jag gick dit. 
Medicinen till detta är väl att gå & lägga sig & hoppas att man vaknar på rätt sida? 
 
 
Tjing. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0