Livet

Ibland så funderar jag på hur livet hade varit om jag inte hade träffat Jhonny, inte fått Max, inte skaffat Chevelle. 
Hur hade mitt liv sett ut då? Eftersom jag hade förlorat mitt jobb efter lite mer än 1 år, så hade jag fått flytta hem till pappa eller mamma då? Eller hade jag fått gå till socialen igen & be om pengar? Hade jag varit mer på för att börja plugga en annan linje? Många tankar & funderingar. Jag tänker inte på detta för att jag saknar de livet utan mer roligt att tänka tillbaka & fundera på hur allt hade varit. Det är inget jag saknar direkt med den tiden, göra middagar till en själv, gå & lägga sig själv, kolla på serier själv. Men samtidigt så hade jag så stora förhoppningar för min drömman så jag tänkte att han kommer ändå inte att finnas. Det är ingen karl som vill prata lika mycket som jag vill. Så jag var nöjd med mitt liv som jag hade. Ojski vad fel jag hade ;) 
Hittade tillslut efter 3 års singelliv en man som var likadan som mig fast han var en man. Perfa! :)
Mycket kan göra en chockad här i livet, ganska spännande tkr jag! 
Över till annat, hiphop! Nej inte hiphop som musik utan menar hoppa till annat.. 
Min lille mormor kmr tydligen ner & bor hos mamma på tisdag, ska bli riktigt roligt! Då ska Max & jag brumma dit med bussen & hälsa på mycket, de är så himla skönt att mormor & mamma pratar & träffas igen. De hade ett uppehåll pga bråk & massa annat ett tag, vet inte om de var mer än 1 år? Hatar bråk & allt vad det är med de, därför jag skippa den delen. Jag orkar vara sur på Jhonny i max 1 timme sen tkr jag det är tråkigt & onödigt med tid. Då kan man ha så mkt roligare på den tiden glad, det drar så mkt energi att vara sur. Den energin lägger jag hellre på att busa, med hela familjen :) 

Tjingeling!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0