kärlekar

Under sin livstid som man har på jorden så har man många olika kärlekar, så som pojkvänner, husdjur, materiella ting etc. Men den första kärleken är väl alltid speciellast, just för att då får man känna den känslan för första gången & det är oftast de man kommer ihåg när man tänker tillbaka i sin livstid. 
Min första kärlek för en hund var min äldsta barndomsväns hund, Bessy. När jag tänker tillbaka till en hund när jag var liten så är det direkt på henne.
Första kärleken för en katt är såklart min stora panter Bamse som just nu bor hos min bror Alle. Han har varit med mig sen jag var 8 år, var med från Strömsberg in till stan där min tonår tog start & han finns kvar i mitt liv än när jag har barn. Han är rasen brittisk korthår så hoppas att han kommer att leva tills han är 20 år. :)
Min första kärlek till en pojk var en kille som gick på Strömsberg´s skolan, vet inte om jag kan kalla det kärlek till honom förresten, haha, han var min första "pojkvän" iaf, kärlek så tidigt i åldern känns lite fel? Linus Ekberg heter han iaf, vi gifte oss i skogen utanför skolans område & sen när han flyttade så fortsatte vi att skicka brev till varandra. Ja, herregud så gulliga små barn är ibland^^, 
Med materiella ting så menar jag tex sin första leksak/gosedjur när man var liten, jag hade ganska många gosedjur i mitt rum, en vit katt, en elefant, björnar m.m. Kommer inte ihåg dock vilken som var min favorit.. 
 
Vi har alla haft/har olika kärlekar här i livet, tkr vi alla ska ta vara på dem man har, är tyvärr allt för lätt att de försvinner annars. Mer kärlek! <3
 
Tjing!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0