Domen

Då tänkte jag skriva vad jag tycker & tänker om restaurangen The Rock i Karlskrona. 
Maten var väldigt god, de var riktigt mycket på tallriken så kan man ej säga att de snålade. 
Inomhus så var de fint också, lite to much för min smak med vissa lampor de hade på väggarna. Men de hade målat de helvitt så de var stilrent på så sätt. Fönsterbrädorna som var inbyggda i väggen var snea, de skulle vara så. Men då hade de satt krukor med växter där & kan gissa att de hade tejpat fast dem eller något för de skulle ej kunna stå där själva utan hjälp för de var så snett. Liite riskabelt för mitt tycke. 
Utomhus var de mysigt med sofforna & så, men att se ut på vägen med alla bilar körandes vettefan faktiskt. 
Servicen sög. Behöver jag säga mer? Först när vi kom så var de ingen som mötte oss, hade vi kommit in rätt väg? Vi möttes av en stege mot väggen.. hm? Jag hade bokat bord men jag behövde bara säga att vi var 3 pers så visste dem ett bord. 
När vi satte oss så kom de 3 olika servitörer & frågade om vi ville beställa, när vi hade beställt så kom de en annan & frågade om vi ville beställa. total kontroll på stället? 
När vi fick drickan så var de noll koll på vem som ville ha vad. När vi fick maten så tappades de mat, inget;
"varsegoda, hoppas de smakar bra"
Efter första tuggan så kom en & frågade om de var gott. Jadu, låt mig tugga & svälja så kan jag nog svara.
Och snälla sluta glo på oss när vi äter, vi kan nog använda våra röster om vi vill något. 
De bästa med servicen? Ja, maten kom väl ganska snabbt. Kan vi säga 15 min kanske? 
 
Min dom? Ja, ni kan nog gissa er till vad jag tycker helt ärligt.. De var så mycket som tryckte ner allt så kommer nog vänta några månader & se om de har tagit till sig alla kommentarer de får från facebook. Förhoppningsvis så rycker dem upp sig..
 
 Tjingeling!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0