inrutad kvadrat

Hade träningspaus igår, även om fitnessfighten säger att man ska träna varje dag en hel månad så med mina omständigheter så tog min kropp sakta död på mig. Jag var trött hela tiden & jag kände att jag fick ingen energi även om jag vilade. Så jag & min sambo hade en träningsfri dag igår, & idag så har jag 100 ggr mer energi. Helt sjukt hur mycket en dag gjorde! Så nu är jag back on track!
Så imorse gick vi upp vid halv 5 för att träna innan jobbet, visst jag var trött. Men när jag kom upp ur sängen så kände jag peppet kom! 
Men jag tror min pojke är lite för pepp, eller så är de en söndertrasad inrutning till att gå upp vid halv 5 för att pumpa sönder kroppen med muskler. Vet inte vad utav de, men när han vaknar kl halv 1 & kl 3 på natten(samma natt) & frågar om vi ska gå & träna så är de något som ej står rätt till. Eller? 
Längtar tills augusti är över för då är fitnessfighten över, javisst, de är kul men jag känner att jag vill ha lite längre paus från träningen nu. Inte känna pressen på samma sätt att man måste dit, utan gå dit & bestämma lite själv. 
Efter FF så ska vi börja köra ett schema som heter P90X (tror jag..). Har testat ett sådant pass & de var jobbigt, men jobbigt menas med att de tar lite på kroppen. När de är jobbigt så får man ut lite aggression som man har, de har vi alla, även de som säger att de har världens frid i hela kroppen. Ja, men vem blir inte sur & förbannad om man tänker på.. Ja, exempel hedersmord? Hur korkat som helst! Hjärntvättade jävlar. Men de är min åsikt! Du får ha din egna. Ett annat exempel? Ja, ta dem jävlarna som rev sönder lacken på ungefär 100 bilar i förra veckan? 
Vill du ha mer exempel så titta på nyheterna. ;) 
Men nu kom vi in på helt fel ämne, iallafall. träning! De ska bli spännande & testa ett nytt pass & se vad som händer med kroppen! Just nu så känns de som om de står helt still i min kropp, att ingenting förändras. Peppningen försvinner lite då. Tyvärr. Men de säger att kroppen förändras som mest direkt efter man har kommit över den kullen "de står helt stilla"-kullen.
Snart bara 1 vecka kvar på jobbet! Hjälp! 
 
Tjingeling!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0