Nedräkning på hög nivå

FREDAG!
Och jag ska vara med mina äldsta vänner ikväll, nej de är inte 90 bast. Utan dem jag har känt längst, de som vet allt & lite till om mig. 
Ska bli underbart! Både att träffa dem & att de är snart helg. ;) 
Min jobbkollega är så snäll så hon tar min beredskap för kvällen så jag kan bara njuta av att vara med mina vänner. 
Sen har jag beredskap på söndag istället, då ska jag ändå bara vara hemma & njuta av söndagen med pojken min så de gör inget om de ringer då. De brukar inte vara så långa ärenden. 
Lördagen blir att gå på sängtester, stan & slappa. Sambon ska dra till en kompis vid lunch & vara iväg hela dagen/kvällen så får se om jag ringer till en vän & drar lite. ;) 
The Village har 70% på alla sina saker + att de kmr in nya saker idag eller om de var igår? Så ska se om jag hittar något intressant imorgon! 
Nu är de alltså bara 1 vecka kvar i bygget. Fattar inte riktigt de, får se om jag kmr fatta de nästa fredag då jag ska lämna in mitt passerkort, jobbmobil & hela paketet.. Usch, undrar om jag har allt som de ska ha? Bah.. Ett helt dagsjobb på fredag & se om jag har allt.. Råkat tappat bort ngn del till mobilen är nog inte så jävla populärt!
2 1/2 timme kvar tills jag drar för helgen! :) 
 
Tjingeling! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0