okunskap bland stora skogen av flaskor.

Jag har nu fått nog av min hy, börjar bli trött på att se den i spegeln varje dag. 
Få frågan om hur de är med min hy, istället för att se att den är påväg att bli sämre eller bättre. 
Så jag fick rådet att göra ett hudtest på internet & bli rekommenderad bra produkter av hudvårdsexperter. Som har studerat huden, som vet hur den fungerar & vilka "saker" som gör den bättre. Inte några personer som säger "ja, men den är nog bra på dig". Vill ha en duktig person som säger TA DETTA!
Så jag chansade & fick svar efter några timmar av hudvårdsexperten, de ger jag bara tummen upp för. Snabb leverans av svar!
De rekommenderade Dermalogica för min hy till en början. Ska beställa de när jag hittar tiden, räknade ihop att allt blir de 1,500 kr, men det är riktiga produkter som förhoppningsvis kan göra min hy lika len som en babyrumpa & lika fin som fluffiga moln. för att beskriva de på ett slafsigt vis.
Visst, jag kör en fuling nu & beställer inte från experternas sida, för då skulle allt bli 1,800 kr. Jag är inte rik, så de är klart man kollar runt på internet & hittar billigare sidor fast med samma produkter. 
 
Men idag är de fredag, de är till&med fredageftermiddag! redan!
Ska på stan en snabbis efter jobbet, sen vid 19 så blir de middag på The Rock med finfina vänner. Ska bli som sagt, mycket spännande. 
 
Tjingeling! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0