Ovetandes hjälplös

Vad som händer nu & vart vi ska, har jag ingen aning om! 
Men jag försöker bara ta en dag i sänder nu, eller veckovis nu för hela veckan är helt fullspäckad med saker att göra! Varje dag är de något nytt som händer, väldigt kul in i de sista tills hösten kommer & man endast är inne & myser under en filt. 
Igårkvälls så hängde jag med min sambo då han ville testa på BodyBalance med mamma, försökte säga att de är väldigt drygt men han ville ej lyssna. Jag fick möjligheten att säga " vad var det jag sa" efteråt. Jag tog den. ;) 
Så fick bli 2 pass i gymmet igår, så imorse var vi för döda för att kunna komma upp, fick sova ut några timmar extra istället för att gå upp & träna kl halv 5 på morgonen. 
Så efter jobbet blir de gymmet & pumpa! Middag efter de & senare ska jag ut på en promenad med Stina, ska bli mys. 
Imorgon ska vi till mamma & få nyckel osv för nästa vecka ska vi ta hand om deras hus för de ska iväg några dagar. Sen ska vi hämta bröllopsgåvan som vi har beställt till brudparet till helgen. Ska bli så jädra roligt att ge bort den! Ska försöka mig på ett scraapbook-kort också. Bröllopskort, måste googla på de känns de som...
Sen på fredag ska jag ut & äta med Stina & Sanna på The Rock, nytt ställe här i stan. Får en recension om den senare i veckan! Väldigt spännande, känner att jag är lite skeptisk mot det stället menmen.
 
På fredag så är de bara 2 veckor kvar av jobbet, helt stört. 
 
Tjingeling! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0