Plötsligt händer de

Och från en deprimerad galning till en go & gla kexchoklad!
Mailade Uniflex i ren desperation & sa att jag skulle ej flytta till Malmö utan jag skulle bo kvar & behöver ett nytt jobb då jag slutar på fredag den 30de augusti.
Fick ett svar att "vi skulle ha dig i åtanke, har inget jobb just nu men återkom om du hittar ngn intressant annons." Då tänkte jag fan, nu är jag verkligen körd.
MEN, dundundun, min Uniflex-chef ringde efter någon timme & sa att hon hade ett jobb. Och de var ett jobb jag hade sökt i samma bygge som jag jobbar i nu, med samma Telenor-chef jag har nu också. Så lyckat! 
Så jag gick & skrev på nya papper för detta jobb, de är till januari men man kan alltid hoppas på en förlängning. 
Börjar på måndag & är väldigt spänd på vad de är för jobb jag ska börja på nu! Utbildning i några veckor framöver men de ska bara bli kul, lära sig något nytt! 
Men i allt detta så blir min vän som bor i Hong Kong just igår rånad! Skänker många tankar till henne just nu, håller tummarna att de går bra! Usch, hemskt..
Denna lördagskväll så är jag ensam med alla mina älskade djur, har en hund i knät & katt på skrivbordet. Som de ska vara. :) Min pojk är hos vänner & spelar spel & dricker.. Jag har varit med mamma min ända från imorse tills för någon timme sen, har varit mys. :) 
Sambon & jag tog igen all tid igår som vi missa idag, vi tränade efter jobbet sen gick vi till Parken & åt planka. Satt där i 2 timmar & bara åt & pratade. Riktigt mysigt. Kan rekommendera deras mat! Och servicen, riktigt prima!
Nu har FF tagit slut också, mina resultat blev inte så stora, men desto mer hände hos min pojkvän. Riktigt stolt! 
Nä, nu ska jag njuta lite i soffan. Kanske ringa & störa någon. ;) 
 
Tjingeling! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0