Prata utan svar

Jag är en sådan person som både tycker om att lyssna på folk & att prata tills jag inte har någon luft kvar.
Var inte de ena förut, men de har kommit med åren & förstått att de är väldigt skönt att vila rösten men att få koncentrera sig med öronen en stund också. 
 
Imorgon så ska sambon ut på en svensexa, så då blir de fredagsmys med djuren istället.
Kom på att jag har knappt fått någon egentid sen vi blev tillsammans så de kanske är på tiden, har inte riktigt känt att jag har behövt de. Kommer bli konstigt på ett sätt, bli ensam igen.
Tiden innan så var de alltid jag & Smulan(min katt), och även om jag inte får något svar från henne så pratade jag lika mycket med henne som jag gör med alla mina vänner. Men de gör nog många människor, om inte med djuren sina så är de med sig själva. 
Vet inte riktigt varför de är så, de flesta säger att om man pratar med sig själv så är man galen. Javisst, om man går ute på gatan & pratar högt som till en riktigt människa när man pratar med sig själv så kan jag börja kolla snett också. Men jag menar när man är hemma, innanför sina egna 4 väggar. 
 
Torsdag idag då, imorgon är de äntligen fredag! HELG!
Denna helgen så händer de väldigt mycket, men om vad de är berättar jag när jag vet bättre om situationen. 
När jag vet om vi får ett ja eller nej. 
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0