Springer men förblir stående

Dagens(veckans?) fråga: " hur känns de nu? " 
Mitt svar har varit från början; Ja, helt ok.
Men nu idag har de ändrats till " panik, kaos, döda mig snälla. " 
Jag har idag förstått att jag kommer verkligen bli arbetslös. Jag måste gå till arbetsförmedlingen på måndag & känna mig helt totalt jävla värdelös. Detta kanske skulle blivit uppmärksammat mer när varslet kom i Mars-månad, men mitt huvud ville inte förstå detta faktum. Tills idag. 
F.U.C.K. Om jag redan börjar bli deppig nu, vad kmr jag inte vara på måndag då? 
 
Det i mitt liv som gör att jag inte slutar andas nu direkt är de nära & kära runt omkring mig. 
All kärlek åt dem.
 
Ville bara skriva av mig min panik, som snart brister. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0