Success eller fjasko?

Ja, då ska jag försöka mig på det här med att blogga också. Får väl se om de blir som rubriken säger, en hit eller diss!
Man ska ge de mesta ett försök iallafall! Inte allt som man brukar säga, för jag skulle aldrig kasta mig ur ett flygplan som de flesta gör som ett exempel.
 
Varför börjar jag blogga då? 
För de flesta av mina vänner flyttar ifrån mig & förhoppningsvis så ska jag strax flytta ifrån lilla Karlskrona snart också. Då är väl blogg den bästa uppdateringen!?
 
Jag ska försöka mig på att göra bloggen lite finare än vad den är nu, men de får nog bli ett framtidsprojekt om jag känner mig själv rätt. 
 
Ni får läsa om mitt liv längre fram i denna blogg, nu ska jag jobba vidare. 
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0