Tystnadens kravlande

Kalaset gick snabbt & smärtfritt igår! Tiptop enligt mig & sambon blev nöjd, då de var hans kalas så var de ju prima! Kakan blev god enligt mig & Jhonny, de andra var väl inte riktigt vana med en kaka utan socker & andra onaturliga tillsatser.
Sitter på jobbet & tiden sölar sig sakta men säkert sig framåt, ibland känns de som bakåt? De har varit ganska tyst hela dagen idag så ska bli skönt att komma hem.
Huset & allt vad de innebär går skit, rent ut sagt. Jag är inne i en period, där om jag känner att allt inte går min väg så går jag runt & säger ",skit, bajs & damp". Hemskt omogna ord kanske, men de är så jag känner för allt detta just nu. Bajs. 
Husägaren är krånglig, velig & alla sådana liknade subjektiv som finns kan beskriva henne. Och som jag trodde så hade de kommit upp smygande inom mig en förhoppning, en stor förhoppning att vi har en lite fot att få bo i de underbara huset! Men som jag vet om mig själv, så krossades den förhoppningen som ett kryp kommer flygande mot en rusande bils ruta.
Och plus på allt de så vill jag bara strypa en viss person, en person jag inte ens känner, men han har gjort, sagt & lovat saker som jag inte tål. Pga de så stoppas de mesta som vi har hunnit planera nu, jag blev inte besviken då jag inte visste vad som skulle ske, men när jag känner att andra blir besvikna så blir jag arg. 
Och sakta men säkert så kommer sista arbetsdagen närmre, läskigt som fan om jag ska vara ärlig. Vet inte ens vart jag ska börja, vill bara bli pytteliten & bo i någons ficka & slippa tänka på de där.. 
Och med all denna irritation & förvirring så ska jag på ett Body Balance-pass ikväll, HA! Hade passat bättre med Body Combat eller något.
 
Men från bajs till regnbåge;
Hittade precis denna hemsidan: http://www.casetagram.com/
Verkar riktigt roligt! Kan man få sitt mobilcase hur som känns de som, blev lite lockad att beställa något sådant då man får bestämma helt själv på flera bilder på ett skal hur de ska bli. Rolig idé iallafall! 
 
Tjingeling! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0