Dagen innan sista dagen

Är på jobbet & här är de dött som man kan tänka sig dagen innan en röd dag. 
Imorgon & på onsdag är de röda dagar så då blir de lite till ledighet för mig, vilket jag tycker väldigt mycket om. :) 
Vad händer på Dagen D- new years eve? CHILLA! Palla & dra på stort, de är säkert aaskul om man tänker att nu ska vi köra på stort & lägger hela hjärtat på ngn stor fest med sina närmsta. Men de är inget jag orkar med, hade den stora festen på nyår för 2 år sedan. Det var sista nyåret som jag körde singel, utan att ha min egna Jhonny bredvid mig. Och jag är mer än nöjd att inte behöva vara ensam mer, även om de alltid har sina fördelar så var min ensamtid de åren helt perfekta, en väg som gick ganska rakt utan bucklor på vägen tills min lilla bubbla kom som blev min sambo. Höh.
jaja, ska sluta sliska om min kärlek till min sambo. ^^
Ooooch berätta vad jag ska göra på nyår, vi ska till Malin, min kollega & vän som bor i Nättraby. Ska dra dit sambon & hunden så ska vi ha en lugn kväll där, tycker jag låter mycket bra. Ingen dricka för orkar inte riktigt må dåligt dagen efter, vet att jag skulle fortfarande må dåligt på torsdagen när man ska till jobbet.. 
Så det blir att äta gott (har ingen aning vad ska göra för middag, men håller tummarna att de blir gott. ;) & umgås. Får se hur lilla Chevelle tar raketerna, men än så länge i stan har hon inte sagt något stort om dem som redan har släppts. 
 
Var i Skåne i helgen också, träffade Maarit, svärmor. Mycket trevligt, hon är alltid lika glad & pratig. :)
Hon ska flytta nästa helg, men troligtvis så stannar jag hemma med Chevelle, får se på vilket humör jag är på. Bestämmer mig säkert på sista sekunden. ;P 
 
Nä, jobba lite kanske.. höh... tjingen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0