fredag som måndag

Helt plötsligt så är det fredag igen & det är första arbetsdagen för denna vecka, wtf!? Ja, de blir lite snurrigt i huvudet av alla röda dagar..
Denna helg som var & vecka så har de bestått utav vänner, släkt & familj. Men så är det när de är Julafton, och alla julklappar, helt otroligt! Haha, om jag säger såhär; ingen nämnd ingen glömd. ;)
Men ja, denna arbetsdag har gått otroligt långsamt, en snigel hade gått/glidit snabbare förbi denna dag. Men bara 2 timmar kvar, tack gode gud för det. Telenor-anställda har heldag idag med så behöver ej vara ensam sista timmarna, men på måndag så kommer jag vara det. Tråkigt, men får arbeta extra mycket så jag glömmer att kolla klockan. Kör trixet som vi gjorde när jag jobbet på säljsupporten, sätta en post-it lapp på klockan. 
Denna helg så ska vi till Skåne- Tomelilla & hälsa på Jhonnys mamma, sen en snabbis till Simrishamn & hälsa på hans syskon. Ska sova över hos svärmor, ska bli trevligt & träffa henne igen. På lördagkvällen ska vi se Hundraåringen, ska bli spännande & se om den är bra eller ej! Försöker att inte ha några förhoppningar, men de har man ju alltid ändå..
Ja, innan de blir helg så ska fredagskvällen finnas till, ikväll så ska vi bara ta de lugnt, kolla film, mysa framför brasan & spela tv-spel. Japp, är fortfarande spel-nörd. Nu har vi 2 konsoller så vi kan spela med varandra, we are fucked up yes i know. Men jag älskar de, så länge jag tkr om de så skiter jag i vad ngn annan tkr om de. :) 
Dagarna börjar sina på detta bygget igen också, får se vad som händer, as usual.
 
Snart hemgång, lovely!
 
Tjingeling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0