Status hälsa

Denna tisdag så har jag varit hemma från jobbet, sjuksköterskorna har sjukanmält mig för imorgon med så ifall jag har fortfarande ont i magen då så får jag vila en dag till. Vad äre med mig då? Jadu, fuck min hälsa kan jag bara säga. Inget kan vara bra hela tiden. Älskar mitt liv, har jobb som funkar men min egna hälsa, nej, den suger mutta kan man säg. Fick urinvägsinfektion i söndag påväg från Malin hem till mamma, fatta på 15 minuter typ?! Trodde jag fick bort de på kvällen men tydligen så var den lika envis som mig. Klockan 3 inatt så fick jag de igen & där var den sömnen, så har varit uppe sen dess & gjort iordning för träning. Sen när vi skulle köra sista på hantlarna så fick jag en kniv uppkörd i magen, kändes de som iallafall, så de var bara att lägga sig i sängen när vi väl kom hem igen. Fick detta anfall i måndagsmorse också men de onda försvann efter ngr timmar men blev svimfärdig precis som att du har druckit ngr glas med vin. Helmysko.. Så tänkte att jag orkar inte med en dag till med detta så stannade hemma & sov till 11 idag tror jag? Är bättre nu så hoppas & ber på mina bara knän att de ej kommer tillbaka imon på morgonen. Då får jag isåfall gå till vårdcentralen & be om en liten magisk kur. 
Japp, så såhär ligger de till för mig i nuläget. 
Hände i helgen för mig då? 
Klippte mig, tog de lugnt, var i Kalmar & hälsade på Jenny med Manda, mycket trevligt :) sen på söndagen så var jag då hos Malin för smyckesparty sen på kalas hos mamma för hennes sambo. Det var min allt för korta helg. Men efter denna vecka sen så är de bara 1 vecka kvar innan långledighet med jul & nyår. Niiiice! 
Ja, som jag har lovat så får jag väl lägga upp en bild då. 
Nyklippt, men eftersom jag hade uppsatt hela tiden så ser folk ingen skillnad. Väldigt tråkigt men vad ska man göra ;) 

Tjing-fucking-ling.



Kommentarer
Malin

Hoppas verkligen att du mår bättre snart, kul att du e på jobbet iallafall :)
Frissan är jättesnygg!!

Svar: Tack! ;D
Therese Albertsson

2013-12-11 @ 11:27:36
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0