Zombie-fy

Vad har hänt senast?
En massa men samtidigt inte, har tänkt väldigt mycket & skrikit i mitt huvud "AAH, de måste jag skriva, skriva av mitt hat mot en viss person"
Men vet inte, de är bara då jag ser denna person som jag känner att jag kan slå in hans ansikte mot en tegelmur & bara hoppas jag ser hans hjärna flyta ut. Ja, jag är så makaber. Sorry, men det är MIN blogg du läser. Leave it or suck it up. ;) 
 
Men just nu så känner jag att jag inte behöver skrika ut de. då ser han väl de också & säger till sin mamma eller något. Ja, som sagt nu säger jag inte mer.
 
Snart julafton & ledighet! Så jävla underbart, komma ifrån jobbet & allt vad som står där till. Alla på jobbet räknar ner dagarna, 2 dagar kvar, 2 dagar kvar, ungefär som zombies, 2 daaagaaar kvaaar....
De allra mest som jag längtar till med dessa dagar? Att jag får vara hemma & umgås med alla mina nära & kära. :) 
 
Denna julen så ska vi vara hemma hos oss, ska bli riktigt mysigt att få hit de mesta av familjen. Mamma & hennes sambo, alex & daniel kommer, och Paul. Hade varit riktigt roligt att få hit Jhonnys mamma också, men hon bor några timmar bort så det kommer nog inte att bli så. :( Pappa & Sofia ska vi fira med den 25:de, hemma hos Pappa så får såklart fira med den lilla gubbstrutten också, Bamse menar jag då.. ;) Höh.
 
Pappa opererades igår så pratade med honom idag, då han lovade att ringa igårkvälls så skickade jag ett litet surt sms & hörde vad som hade skett, han hade glömt ringa, hottentott..
Han skulle fixa axeln då doktorn sa att leden hade gått av men när de öppnade så var de bara slitet & istället så var hela axeln mycket värre än vad de trodde så de stängde bara igen allt & sa när pappa vaknade att de blir axelprotes isåfall, jippi. Men de fixar nog pappa om några år, när pensionen kommer. Inte nu när han jobbar & allt, de förstår jag honom. Så var de med det.. 
 
Mamma har ju fått en chihuahua också, så Chevelle får sällskap till julafton, & Smulan blir inte ensam för första gången på julafton. :)
Chevelle & Lilo har träffats 2-3 ggr nu & de går bara bättre & bättre. Chevelle är så jävla avundsjuk så hon ser ut att kunna hugga om Lilo får godis som är hennes, men försöker visa så gott jag kan vad som är rätt & fel. Apsvårt, men what to do, en bra lärdom för längre fram i tiden kanske. Men då är man inte lika hårdhänt..
Men Lilo viftar på svansen & ser glad ut när hon kommer hit så de är kul! Var lite minihundvakt i lördags då Mamma & Göran skulle köpa sista julklapparna. Gick asbra!
Info om Lilo då? Hon är 3 år, grymtar som en gris, black&tan i färgen men en liten gnutta vit i pannan, världens snällaste hund på denna jord. Hon kan sätta sig i vilket knä som helst, hon vill helst hälsa genom att sätta sig i knät på personen. Så ja, hon är en bra hund för min mamma :) Hon har varit utställningshund så hon kan gå i koppel men hon kan ej sitt eller ligg, kan inte Chevelle heller, ligg då, men ja.. Sitt ska man kunna iaf tycker jag ;)
 
Har gått & blivit spel-nörd också, japp, you heard right. Skylanders-fan 4-evah. Nä, skoja men de är riktigt roligt tv-spel :) Har ngt mer gemensamt med sambon, tvspel, haha. 
 
Ikväll så ska vi ha glögg-kväll, ska bli mycket mysigt. Invigning med våra nya glögg-muggar! 
 
Til next time, tjingtjong!


Kommentarer
Malin

hihihi du e ju för go :)
mmm hoppas på att man får träffa Lilo sen i framtiden :)
och som du säger, din blogg - den som inte gillar den kan lämna den! Önskar folk fattade de om min blogg o face oxå...
Hoppas att er glöggkväll blev myspys :) Kramis

Svar: Tack! ;P haha, ja, du får skriva de så kanske de fatta vinken också ;) kram
Therese Albertsson

2013-12-19 @ 08:39:36
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0