enkelheten kan vara underbar också.

Och återigen är det underbara fredag & en arbetsvecka har gått igen.
Min sambo hjälper sin mamma flytta idag så han kommer hem senare ikväll kan jag tänka mig, inte så jädra kul men vad ska man göra.
Medans denna väntan sker så ska jag umgås med min bebis Smula tänkte jag. Och kanske kolla lite på serier som jag har missat.. Sedan kommer Chevelle hem också efter har haft en dag med mormor. (min mamma då, ja, hon är mormor för Chevelle) Denna helg har vi inte så mycket inbokat som förra helgen direkt, men de är lite iallafall. Det är på söndag som är bokat för våran del & då ska jag fika med mina äldsta vänner, nej, de är inte gamla, utan de har känt mig längst.
De bästa med mina vänner som jag har kvar efter alla år så är det att man kan träffas efter flera veckor/månader men de är ändå samma goda stämning, eftersom vi alla förstår att man har ett eget liv & tiden går så jävla fort så man glömmer ibland att alltid ringa eller höra av sig. 
Min sambo ska till en vän & spela tv-spel, så han ser jag nog knappt på söndagen. Så när jag inte själv ska fika så ska jag kolla på serier, de finns lite jag har missat.. Ska bli skönt med bara en riktig slapp-dag, var länge sen man tog sig tiden för att ge sig själv lite ledig tid från allt
Ikväll när Jhonny kommer hem så kommer hans killkompis så ska vi kolla på film allihopa, ska bli mysigt. :) 
 
Och sen är det måndag igen, hamsterhjulet går igång igen, yäy.
 
Igår så var jag på en föreläsning gällande sambolag, försäkringar m.m. De var 2 timmar som var bortkastad tid som jag aldrig får igen, hemskt. Jag lärde mig lite, men de kunde jag googlat fram om jag ville. Om man slår ihop allt så kan man sammanfatta kort: Singel- bra. Sambo- Gift dig. Gift- Dö inte för fan. 
Yes, thats life. 
 
Snart hemgång, då blire att åka bussen hem & ta bort sminket & gnuggagnuggagnuggaögonen. Skönaste-som-finns-ever. Ooh, kanske ska slänga på mig min onepiece också, eller slänga på? Neje, dra på blir de väl? Dra upp? Jaja..
 
Tjingeling! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0