Slapphelg deluxe

Idag är de söndag igen men jag har försökt njuta tillfullo av min lediga lördag så länge. Hela lördagen så umgicks jag med min man iallafall :)
Först på morgonen så gick vi & tränade, känner nu att träningsvärk är påväg..
Sen gick vi på stan, shoppade lite som var behövligt & fikade.
Sedan hem & städa av lite så man ej går i grus inomhus också.. Åt hemmagjord pizza som är så jädrans gott! 
Vid 7 kom mamma & hennes sambo på besök, vi kollade på The Conjuring. Haha, ja, lika läskig som första gången jag såg den.. 
Denna söndag så ska vi nog bara ligga i sängen & ta de lugnt, kolla filmer :) får se om vi får ngt ryck att göra ngt annat, haha. Ska träna är väl de enda bestämda. :) 
Tjingeling! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0