Solsken kommer efter regn

Brukar de oftast säga & de är också rätt i nästan alla sammanhang!
Dagen började fel med lite seghet & irreterande kollega men nu på eftermiddagen så har jag druckit glögg & ätit pepparkakor, fått min julklapp till min mamma som jag vet att hon kommer bli så himla glad för, vet att min bok som jag har beställt är snart hemma så jag kan läsa & kanske lära våran lilla chihuahua lite mer disciplin, hittade finfina ljus på ett ljusparty igår som jag var på hos Stinas mamma, sen sist men mest värdefullast är att ikväll så har jag inget bokat utan ska bara njuta av kvällen tillsammans med mannen min. :)
Det går bra nu 🎶



Kommentarer
Malin

:D

2013-11-08 @ 07:58:41
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0