Torrhet som en torr aprikos

Japp, sådan är jag. En jävla torr frukt, eller finns de något som är torrare, jo, en förbaskad öken. Jag är en torr öken som aldrig blir normal, du-vet en normal människa som kanske behöver smörja läpparna liite då man kanske känenr sig lite torr. Nej, jag ska fan få torrhet som jag måste byta hud som en jävla orm.
Sedan dessa frågor/påståenden;
Är du torr? Oj, är du verkligen så torr? är du torr ännu?
SER DU INTE DE! Jag lider i detta & tack du påminde mig för något jag tänker på varje sekund. Dra åt pipsvängen med dig. Nej, jag menar inte varje gång som ngn frågar, men jag börjar bli pist off på min kropp nu. Jag tränar, tar hand om den som man ska, men vilket tack får man från den. detta?! Japp. Du ska få, jag lovar, men jag vet att i slutändan så blire jag som lider. 
Men ja, nu har jag fått skrika av mig lite här. Ska till Apoteket idag & om de pekar på någon jävla läpsyl som jag ska ta så gud be vare med dem, då stryper jag någon. jag vill ha någon fet salva, vettefan vad med vadsom. Jag äter snart upp mina läppar & händerna dem kliar jag sönder, då tror kanske ni att jamen, detta får du väl med hösten som har kommit. ja, då kan ni tro jäävligt fel. Har haft detta skitet sen i våras nu & ja, man kanske kan tro att jag ska ha kollat upp de lite tidigare då men fuck you då.
 
Ja, jag är på krigsstigen- vill du möta mig? ;) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0