4-kantiga, avlånga, små, stora, mjuka, hårda

Det är vad presenter kan se ut. Hur som helst, & sådana var väl mina. 
Japp, ännu ett inlägg om presenter. Men nu handlar det om vad jag fick utav min älskade sambo. Detta stora mysterium, som jag fick små korn av vad allting handlade om. Men jag stod nollad, fattade ingenting. Små ledtrådar som att de var från USA, något jag inte behöver men att jag kanske ville ha. 
Jag fick Twilight-böckerna förstahandsutgåvan & med författarens autograf. Hur sjukt är inte det. Komemr bli mycket spännande att läsa dessa böcker, redan på första sidorna på Twilight så såg jag att de var ej samma story.
Men om man har kontakter i USA så kan man lyckas med det mesta. 
Sen fick jag flera olika canvas-tavlor, 18 olika akrylfärger, fina penslar m.m. & ett staffli. Varje gång jag ser detta stafflit så blir jag sugen på att måla, jag är inte världsbäst på det men jag tycker det är kul. Det räcker för mig. 
 
Vi fick våran säng igår med, helt underbart! När vi gick på stan & kollade runt så började man tänka, tänk om om den inte är skön & vi har lagt så mycket pengar på den, men de ligger man in.. De tar ett tag intalade jag mig & försökte med min sambo. 
Men när vi lade oss direkt så förstod vi att detta var rätt, helt sjukt rätt. Sen på kvällen när vi skulle sova så somnade vi efter 2 minuter ungefär, om inte mindre. Sov som små bebisar hela natten. Ville vi gå upp sen på morgonen? Nicht. Aldrig i hela livet. Farligt, väldigt farligt..
 
Bilder kommer på denna mirakelsäng. ;) 
 
Tjingeling! 


Kommentarer
Malin

Då vet jag vart jag ska leta efter dig om du inte kommer till jobbet imon :P

Svar: Haha, precis!
Therese Albertsson

2013-10-10 @ 18:43:53
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0