Går ner synligt men upp osynligt.

Denna gåtan kan ni klura på. Kom på den precis nu faktiskt, känner mig väldigt duktig. ;) 
 
Denna helg har bestått av väldigt olika händelser, lördagen så var vi på kalas för jhonnys farmor. Var roligt att få träffa lite mer av jhonnys släkt, släkt & familj. De kan få en att skratta av gråt & bara ren gråt. Men man älskar dem lika mycket ändå. Konstigt det där.
 
När vi åkte hem så tog vi med Jhonnys brorsbarn Niklas med oss hem, då kollade vi lite på tv & käkade hemmagjord pizza sedan blev de film. En film som man tänker lite Men in Black på, rolig film iaf. 
Söndagen så bakade jag bullar & en misslyckad chokladkaka av något slag. den slutade med att halva låg på diskbänken, mh, jättegott.. tyckte jhonny iaf som stod med en sked i hand. (Okej, jag hade en liten sked också..)
Sedan hade sambon 1 killkompis över & hade speldag med niklas, när klockan börjar slå 4- halv 5 känner jag att jag inte riktigt är redo för att ha en tonåring i mitt hus. Japp, så är det. 
Så när han blev hemkörd så började jag dammsuga & göra lite rent i huset, underbart efteråt. 
Lämnade cykeln hemma hos pappa i hans garage då min lille cykel ej kommer att användas under dessa blöta månader. Fick träffa Bamse en stund & visa mina staaaarka armar, ja, jag är nöjd, asnöjd. :)
Pappa har köpt ngn ställning från england så man kan köra chin-ups på, lyckades göra 3 st med pappas hjälp som stöd om benen. Wiie, jag är snart lika stark som StinaDenFina! Gått upp 2 kg också, men inte i fett. 
Det går framåt i det hela alltså, även om jag tränar själv då sambon måste träna upp sin rygg & endast ryggen nu. Sorgligt, japp, förstår om en tår spricker fram i ditt öga nu. 
Fyfan vad jag är flummig, förlåt. 
Stina kom på en fika igårkvälls, mycket trevligt som vanligt. Prata av sig behövs alltid!
 
Snart lunch, yummie! 
 
Tjing-eeee-lingee(lingerie?xD) Bah.... -.-
 


Kommentarer
Malin

Hahaha du e ju för go :P flumnisse

2013-10-21 @ 15:47:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0