gåvornas betydelse (2)

hehe, ja, det jag tänkte skriva om förra inlägget var ju allt jag fick!
Men kom på de ganska snabbt. ;)
 
Av vänner fick jag:
Lykta, vin(fick 4-5 flaskor),rose tequila, godis, blommor, filt med armar, finfina kort, kroppsvård m.m.
Fick tequila rose förra året också & jag älskar att jag har en spritflaska som folker tänker på så är det jag i deras tanke. Riktigt roligt, & att de är en god spritflaska. Hade varit hemskt om de hade varit en förjävla äcklig spritsort.
 
Av familj & släkt:
Lykta, kitchen aid(OBH Nordica, en röd, GAAAH), presentkort, minigelehallon, hemmagjord marmelad, pengar, m.m. 
Kitchen aid hade min älskade sambo fått ihop att mina föräldrar, bröder & svärföräldrar gick med & köpte denna manick. 
Fick ljuslykta både av släkt & vänner men de är 2 helt olika & de passar båda i våran lägenhet helt perfekt. En hängande & en stående på våran peidelstal i hallen. 
 
Då jag fick presentkort så ska jag till stan idag & shoppa lite, höh. Ett på Gina Tricot & Hemtex. Se om de finns ngt tjusigt, annars blir de internetshopping!
 
Men iallafall, då man fick alla dessa fina saker så börjar iallafall jag tänka på hur mycket man betyder för sin familj & vänner. Det gör att hela mitt hjärta sväller hur mkt som helst, underbart. 
 
Nu ska jag vara duktig & jobba, haha! 
Tjing :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0