Gåvornas betydelsefullhet

Jag hade då mitt kalas denna helgen som var & de blev riktigt lyckat i mina ögon. Alla skrattade & pratade så som de ska vara, lyckligt. Tur väl så kunde jag finna mig & tänka att detta är perfekt. Jag älskar sådana ögonblick då man kommer på sig själv att vara så lycklig & känna att allt är bra & se de som på en film fast de är verklighet. 
Det rekommenderas, att bara stanna upp i sekunden & förstå hur bra man har de & bara njuta. 
Måste visa kakorna & tårtan, helt hemmagjorda av mig. :) 


Hade kakor också som både mamma & svärmor ville ha mer av, yes! Score ;D
Idag kommer sängen också, kmr bilder på hur resultatet blir sen. Kmr bli så fint får jag hoppas! 

Ska jag fortsätta jobba!
Tingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0