Torsdagens njutning

Den ljuva torsdagen, känslan att de är torsdag & imorgon är det fredag igen. Dagen D för ledighet. 
Tänker tillbaka när man jobbade till 22 på kvällarna & de var helgdagar eller vilken dag som helst för kundtjänst har alltid öppet, 24/7. 
Och nu tycker man att de är sent att jobba till 17, perspektivet förändras fort. Jag tycker synd om de som sitter i kundtjänst, men de är också jävliga starka. Att våga sitta där i front och ta emot kulorna som haglar ibland, men man lever på de små guldkornen som kommer fram ibland. 
 
Imorgon åker vi till Malmö, ska bli riktigt roligt. Att komma iväg lite & se lite annat än våra vägar, underbarast är när man kommer tillbaka & ser karlskrona i andra ögon. Hemlängtans ögon, där karlskrona är så jävla fint & man undrar hur man missar de varje dag. 
Men i Malmö ska vi vara med Jhonnys kompisar på kvällen, komma bort från vardagen med tvätt, städa & laga mat.
Lördagen består i att shoppa, shoppa & shoppa lite mer. Ska gå i stadens affärer & kika & sedan till Ikea. Där ska vi köpa väghållare för vår tv bla, till sovrummet. Ja, vi ska ha tvn på väggen i sovrummet. Ja, vi ska ha de så jäävla bra. Är du avis? Jag är lite avis på mitt liv om jag får säga de själv. haha, ursäkta mig då. Men ja, jag älskar mitt liv. :) Har man hamnat rätt i livet då? Tror det.. Man ja, självklart att mitt liv & jag inte är perfekt. har jag inte sagt, men jämtemot hur jag hade det då, livet-innan-Jhonny så älskar jag mitt liv nu. 
 
Japp, now you know!
 
Tjingeling :) 


Kommentarer
Malin

:D

2013-10-28 @ 08:21:57
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0