från 21 - 80

De nya träningsschemat går riktigt bra, kanske för bra? 
Är rädd att bli en sådan tjej som bara ser för muskelös ut, som ser ut som en kille fast ingen fillefjong mellan benen. Från att vilja bli riktigt stark, inte bara vara smal utan att få komplimangen "skit vad stark du ser ut". Till att vara skraj & tänka " jag kanske är påväg att bli för stark". men finns någon gräns till för stark? Ja, till att se ut som en kille. Men jag tror de är ganska långt dit för mig, men jag vet inte. Mina tankar som vandrar långt, lite för långt ibland. Min sambo tror för mkt om mig ibland, men jag tro att ibland så är de jag själv som tror för lite eller för mkt också? 
Jag är nog den enda tjejen som inte vill att mina lår ska bli så smala så de ej ska synas ngt fett mellan. Jag tycker man ser så smal ut då, jag vill ha lår som är.. inte för feta men inte för smala heller? Bah, svår gräns.
Vi tränade igår på morgonen men då min mamma ville att jag skulle hänga på ett pass med henne så blev de 2 träningspass för mig. Detta resulterade att efter dagens pass imorse så är jag nu helt slut i kroppen. Vi ska köra kondition imon men det är helt okej, de är bara att springa, då ska inga hantlar eller ingen kropp upp i luften. 
Så med dagens rubrik så menar jag från att vara 21 till att bli 80 på en dag, att välja klackar idag var inte bra val.
 
Men de är redan onsdag idag, snart helg! De menas att de snart är ledigt från jobb & träning i 2 hela dagar! Lovely.
Denna helg så blir de fix i lägenheten, de ska bli riktigt roligt att byta gardiner & lite annat. 
 
Strax lunch här för mig!
 
Tjingeling! 
 


Kommentarer
Emma

var har du för träningschema?? låter ju asbra :)

2013-09-12 @ 04:42:08
URL: http://sketchme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0