Ledig lördag

Denna vecka har varit min första vecka på den nya avdelningen, därför den låga uppdateringen. Jag kan inte blogga på jobbet som jag gjorde förr. Vad har hänt under veckan då?
Jag har jobbat, börjat på ett nytt träningsschema, och sen kommer jag inte på mer. Haha.
Jobbet på den nya avdelningen börjar rätta till sig i huvudet, första dagen tänkte jag " undrar om jag kan ångra en anställning?" "finns en ångerknapp?", men samtidigt så visste jag att så tänkte jag med mina förra avdelning också men de blev bra. Så man måste bara ge de lite tid, sen hade jag en dålig fadder den dagen som inte gjorde de lättare för mig. 
Men både torsdag & föredagen så satt jag själv, gjorde de uppgifter som jag kunde, & på så sätt så lär jag mig mycket fortare. Att göra de själv utan att någon sitter bredvid & glor. Fråga & få svar när jag behöver. Sån är jag!
På måndag så ska jag få se när någon gör ett större jobb, de ska bli riktigt spännande. De vi gör är att "drifta" Telenor One, de är ett avtal med många produkter som vi sätter upp i systemen, en sorts växel för våra kunder. Men de är bara en liten bråkdel vad vi gör, sen besvarar vi våra mail som våra säljare skickar in, går igenom våra listor där de står om ngn saknar ngn produkt i systemet blabla. m.m. 
Denna fina lördag så har vi tränat, gjort i ordning balkongen så nu är den ren & fin utan ngt på den då hösten är påväg. Även om de inte känns idag, typ 25 grader ute, helt stört. Riktigt skönt! Men de var bara bra då man skulle stå ute på balkongen & göra iordning den. 
Nu? Nu står mannen & hänger upp några fina Italien-masker här i vardagsrummet. Tjusigt värre!
Har skapat ett FB-evenemang om min födelesedagsfest nu, lika roligt varje år! 3dje året i rad & jag ska ej bli lika full som första & lika nykter som förra utan denna kväll ska de bli lite sådär perfekt! 
Får skylla på att jag ville inte visa min onyktra sida till min pojk då. ;) 
 
Vår granne kom & plingade på igårkvälls & berättade att han skulle ha fest ikväll. Riktigt trevligt! Jag har inte rktigt modet till att göra de utan jag skriver en lapp & sätter upp i trapphuset, men de var riktigt trevligt! Så han sa att om vi hade tråkigt så var vi välkomna, haha!
 
Fått reda på vilka skådisar som ska göra " 50 shades of Grey"-filmen, är dem helt dumma i huvudet eller?!
De är inte ens snygga, definitivt inte honom.. 
Menmen, till något helt annat!
Imorgon så ska jag till Ullared, ska bli så kul! Ska skriva lista nu tänkte jag, har inte hunnit innan.. 
 
Tjingeling! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0