skratt som leder till tårar

Så har snart halva denna vecka gått också, och de går bara framåt!
Likaså på jobbet, de går sakta men säkert framåt. Eller ja, snabbare för mig än vad de gör för vissa andra även om de har varit där några månader innan. Kan man säga att jag kanske är lite smartare än dem då? Höh.
Nä, ska inte vara elak. Det passar ju mig alldeles för bra. ;) 
Men en sak som går saaakta men säkert framåt är min födelsedag! Ska bli roligt att fylla år detta året, allt har klaffat i mitt liv ganska bra så nu kan jag bara njuta. De senaste åren har man varit ensam ändå, även om jag var tillsammans med pojken min förra året vid den tiden som jag fyllde år så bodde vi inte ihop, inte riktigt samma sak. Nu finns han ju alltid där liksom. 
Ska ha födelsedagsfest den 28 september med alla mina vänner, de ska bli kul också. Hade varit ännu roligare om Emma skulle kunna komma också! Men tror inte riktigt de går så bra då hon är på andra sidan jordklotet.. Jhonny frågade " Kommer Emma?" Njaa, inte så troligt. Hade glömt för den sekunden vart hon var för ngnstans. 
Jaja, kan inte få aaallt här i livet. 
Men tydligen så ska jag få en del saker av min sambo, ska bli jävligt spännande & se vad de är han har kommit på!
Iallafall, igår så var jag & några stycken från jobbet på en rolig föreläsning, skrattade så mycket så tårarna bara rann. Jag som var nere, deppig, så jävla negativ & emot allt vad som hette föreläsning på förmiddagen. Men sedan så vände de på eftermiddagen så jag följde med, och jag hade ångrat mig så mycket om jag inte hade följt med. De var en kvinna som heter Maria Möller, hon är skådespelare, komiker, imatör(heter de så?) & mycket annat känns de som. Sen pratade hon om hur hon kom in på just de spåren som hon har jobbat/jobbar med & mycket annat, hon imaterade tex Carola & Greta Garbo, helt fantastiskt roligt. 
I helgen blir de Ikea med sambon & mamma, ska bli riktigt roligt! Längtar :) Då ska vi handla nya saker till hemmet, hoppas bara de går in i bilen.. Sen på söndagen blir de att bygga ihop allt, och fixa & dona. Rolig helg innan festen! Fina vännen Stina ska ta hand om Chevelle när vi shoppa loss i Kalmar, får hon umgås med hennes hund Chilii lite också. Lär hon sig lite nya bus kanske..
Nu ska jag förstöra lite när sambon sitter & spelar tv-spel. Alltid lika roligt. :)
Tjingeling! 
 


Kommentarer
Malin Ryke

Haha ja fröken negativ blev väldigt glad senare på kvällen :) Den va helt värd att gå på!! Längesedan man skrattade så :D

Längtar till din fest o att få se vad Jhonny ha hittat på till dig ;)

Puss o kram

Svar: Haha, de blev verkligen en helomvändning! ;)
Therese Albertsson

2013-09-19 @ 13:40:25
URL: http://malinryke.blogspot.se
Emma

åh, hade jättegärna velat komma till din fest. Var så himla roligt att överraska dig den där gången!!

2013-09-21 @ 04:26:08
URL: http://sketchme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0