Dagens

Idag så har jag slappat i soffan, sen efter lunch så gick sambon och jag till gymmet.
Dagens pass blev ben, rumpa-pass, min favvodel att träna på.
Jag är ju inne på min 3:dje vecka att träna så de känns bara bättre och bättre, men flåset som jag hade första veckan kom idag med, förra veckan så kändes det som att jag var Superman och kunde ta hur mycket som helst utan att benen skakade men nu var de likadant igen att jag flåsade som en utarbetad häst och kände mig jätteklumpig. Kanske kan skylla på magen? 
När jag nu har börjat träna så har jag bara tänkt att jag måste bli starkare i armarna då jag är livrädd att jag inte kommer att orka ta hand om mitt egna barn för jag är för svag, men idag medans jag stod och gjorde breda knäböj så kom jag på att jag måste ju arbeta upp min benstyrka jäkligt mycket också för att orka leka/busa med barnet, då arbetar man både med ben & armar. 
Så jag kan ju säga att efter min pass idag så var mina ben väldigt trötta, så de ska vara efter ett lyckat ben-pass! ;)
 
Nu så är Jhonny iväg och kollar på cyklar, och jag försöker komma på något att göra.. Jag måste rensa ut min garderob men för att göra de så måste jag bädda sängen, så allting blev helt plötsligt väldigt jobbigt, haha!
Och tiden bara försvinner jättesnabbt så när jag ska börja rensa så kommer säkert Jhonny hem & då ska vi börja laga middag, ja.. Det lilla problemet kan bli stort i mina tankar. 
 
Men jag börjar få iordning lite för min vecka iaf, imorgon så ska jag städa lite smått, typ damma, inte gjort på uhf, evigheter.. :( Sen onsdagkväll blire fika med Malin, wiie :) Och torsdag-lunch så ska jag bort till Elin då hon ska rensa ut en massa barnkläder från Lykke så ska jag se om jag kan hitta något unisex-aktigt som jag kan använda. 
Uppkommer säkert mer påvägen, gör de alltid. Så kul!
 
Vi har en grupp på Facebook som jobbade på en specifik avdelning på Telenor förrut och där skrev en förredetta kollega och undrade vad alla höll på med nu för tiden, så där skrev jag ut min lilla nyhet. Tänkte att då slipper folk undra när de väl ser mig, gravid/baraförmycketmat-fet? Ja, jag är lite småorolig tydligen vad folk ska tro. Jag är jävligt ytlig själv så jag kan ju tänka mig vad annat folk kommer tänka. ;) Dessa tankar kanske försvinner medans magen växer, de får vi la se!
 
Tjingeling!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0