hunddagis

Idag har vi lekt "Alb-Olsson Dagis" här hemma, vi hade lilla Lilo på besök över dagen då mamma & Göran hade fullt upp. Eftersom det är så himla fint väder idag så gick jag ut på en proemand runt stan med Chevelle & Lilo, medans den ena var jättesnäll och gick bredvid medans den andra var 3 meter framför så gick de väldigt bra ändå. Efter ungefär halva vägen så blev Chevelle trött tror jag så då var hon duktig också och gick bredvid. ;)
 
 
Här har vi de fina damerna, efter promenaden som man kan se på Chevelle. Hon blev väldigt trött efter, haha!
Och ja, det är våran barnvagn som är i bakgrunden. ;) <3
 
Har fått önskemål på bilder för den nya lägenheten, jag kan bjuda på lite halvdåliga bilder på tapeterna som vi valde så länge. ;) Har i åtanke att färgen på vissa tapeter är inte som på bilderna, dåligt lyse i butiken....
 
 
Eller ja, nu när man ser de på datorskärm och inte mobil så ser de ganska bra ut på färgerna. Haha!
Du kan ju ha en liten gissningslek och fundera på vilken tapet som ska tillhöra i vilket rum. (Ett tips är att jag har förklarat i ett gammalt inlägg. ;)
 
Tjing! 


Kommentarer
Malin

Ooooo så söt Lilo är :) Ja Chevelle oxå men de vet du redan att jag tycker ;)
Riktigt fina tapeter, särskilt medaljoneng o trädet! Tror att de kommer att bli kanonbra!
Haha din gissningslek e för att se om någon läser dina inlägg o kommer ihåg... smart :P
mitt minne säger mig....
* träden skulle ni ha i sovrummet
* den randiga va i matsalen
* medaljonerna skulle vara i vardagsrummet och...
* den gråa i hallen för där hade ni vita möbler så de kommer bli kanon fint :)
Minns jag rätt?
kramisen på er :D


Svar: Haha, precis. ;) & du hade alla rätt, score! ;D Kram
Therese Albertsson

2014-04-17 @ 07:05:12
URL: http://malinryke.blogspot.se
Malin

wiii :D

2014-04-17 @ 13:15:12
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0