klagandes sång

Nu har jag varit på möte hos arbetsförmedligen, det gjorde mig bara förvirrad & stressad, som vanligt.. Och han som pratade kändes som att han blev sur i slutet av mötet så man ville inte direkt ställa frågor, för då blev man dumförklarad.. Sen när jag pratade med receptionisten & sa att jag måste ha ett möte med min handläggare då hade jag tydligen bytt & skulle maila honom, vem har jag inte som handläggare då, jo, han som pratade på mötet! Bajs också. 40 minuter in i mötet så började ungen att sparka också så tur väl så försökte han som pratade att vara rolig så jag skrattade lite lågt åt varje spark, så ingen trodde jag satt & skrattade åt mig själv utan jag hade arge mannen att skylla på, så nu tror väl alla att jag har världens dåligaste humor istället men det skiter jag i. :P
 
Så nu har jag skickat iväg ett mail till min handläggare på AF & ett annat mail till min handläggare hos Trygghetsrådet. Och sökt jobb.. Japp, ännu en tråkdag, fan vad jag längtar till nästa vecka, haha. 
 
Skulle egentligen tänkt gå & träna nu med, men jag är inte sugen för 5 öre.. Sov inte bra alls inatt heller så kan vara därför som jag inte har energi till det. Om jag inte vaknade för att han sparkar så var de Jhonny som snarkar eller så var jag kissig eller stressad för jag skulle upp & inte missa mötet hos AF m.m. Sen har det börjat vara väldigt varmt nu också, vet inte om de är för att de är varmare ute eller jag som börjar bli varmare? 
 
Nu ska jag njuta av solen tror jag, tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0