Magsår.

Herregud, allt och lite till hände igår tror jag. Kollar på mobilen 24/7 nu och känner att stressen tar sakta död på mig. 
Min brors kompis Jeppe får vår lägenhet och ska på kontraktskrivning idag kl 3, men har fastighetsägarna ringt oss och hört när vi kan flytta ut? Nää, varför ska de göra de.. AH! Jag väntar på de samtalet.. 
Sen igår så ringde ett företag och snabb intervjuade lite och skulle återkomma igårkvälls eller idag då antar jag för att berätta om jag ska komma på intervju hos dem idag på eftermiddagen eller imorgon på förmiddagen. Så där har vi 2 viktiga samtal som väntar på min mobil. Förstå mitt magsår som är kommande!? 
Tänk om vi kan flytta ut redan 1 maj, helt plötsligt så har vi bara ungefär 20 dagar på oss att packa ALLT!
 
Jag hade det annars förutom detta en ganska lugn dag, tränade på förmiddagen och på kvällen så fikade jag med Malin på Gelato i 2 timmar, som kändes som 30 minuter. Haha. Men vi planerade lite Ullareds-vistelser och annat så efter dessa 2 samtal så får vi se om allt blir av som vi har tänkt oss annars så får vi planera om helt. Spännande!
 
Men nu ska jag strax vandra bort till Elin en snabbis för att se om jag kan plocka lite barnkläder. ;P 
Återkommer efter samtalena.. ;)
 
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0