Påsksol

Denna dag har bestått utav att bara njuta av den underbara solen! 
Helt otroligt vilket väder vi har haft/har idag, det är bara att njuta så länge som man kan då man vet aldrig när de försvinner & kommer tillbaka, man kan alltid hoppas att de är lika varmt & skönt imon. :)
Sikket påskväder liksom! Ikväll så ska jag vara med Manda & Jenny, ska bli riktigt roligt & vad som kommer att ske kan jag berätta någon annan dag då jag inte vill att något ska komma ut fel. Ska vara en tråkig/stolt/töntig blivande mamma & ta med mig ultraljudsbilderna & visa, var faktiskt efterfrågat också. (A) 
Ska till Manda vid 18 så ska strax kila men tänkte bara skriva av mig & säga att man ska inte glömma att stanna upp & älska livet helt enkelt. :) Man tar mycket förgivet & livet är väldigt enkelt att ta förgivet för många gånger. 
 
Morgondagen så ska jag hinna träffa Emma på förmiddagen, vid 13 så ska vi på Påskmiddag hos pappas tjej, vid 19.30 så ska jag spela bingolotto för första gången i mitt liv! Håller tummarna att jag inte svamlar bort allt i hettans stund. Denna påskhelg är riktigt underbar helt enkelt! 
 
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0