roliga-veckan

Och nu har den roliga veckan påbörjats! Äntligen.. Solen skiner & man kan bara njuta av den lediga veckan. :) 
Helgen som har varit var väldigt lugn & mysig också, i lördags så besökte vi den nya Zoo-butiken "Grizzly Zoo" i Lyckeby, tydligen så är de en gammal telenorare som är butikschef där som jag känner, vart riktigt överasskad av att se hon stå där men väldigt roligt också! Sen åkte vi till Babyproffsen & kikade runt på priser inför Ullaredstrippen. Sen tog vi det bara lugnt, stod i Glassiären kön i 1 timme så Jhonny fick kräftaxlar, höhö. 
Söndagen var vi hos mamma & bara tog de lugnt på hennes trädgård på Verkö, fick lite färg på benen förhoppningsvis. 
 
Igår så var jag hos Mr Doktor, fick höra allt som jag redan har hört när jag fick samma problem när jag var typ 8 år. 
Han fattade inte piken när jag sa att jag redan har haft detta innan så han kunde sluta babbla & leka "Jag-kan-allt", men nae, han fortsatte ändå.. Men jag fick alla mina viktiga krämer iaf! Så shoppade på Apoteket för 500 kr, skitkul innan man ska till Ullared, men ja, får tänka att vissa har värre utgifter denna månaden.. 
Men förhoppningsvis så kanske till försommaren så ser mina händer ut som alla andras händer, och inte som en 80-årings.. Längtar!
 
Kollade på programmet "Ullared" igår & herregud vad kul det ska bli! De visade att de hade öppnat en helt ny avdelning så man fick se lite av barn/baby-avdelningen, ojoj. 
 
Annars denna veckan så ska jag väl försöka mig på kartongerna som är här i lägenheten.. Skjuter fram det tråkigaste då man kan vara ute & njuta av vädret istället som är så mycket roligare. ;) 
 
Tjing!


Kommentarer
Malin

Hahaha du vet at vi bara ska gå där under en dag va?! ;)
Ska bli riktigt roligt! Vi får höras senare om tider o dyligt.
Kram på er!

Svar: Haha, men denna dag kmr ha extra många timmar ;) det gör vi :) kram
Therese Albertsson

2014-04-29 @ 13:59:36
URL: http://malinryke.blogspot.se
Malin

Hahhaha en 48 timmars dag?!! :)

Svar: Jamen precis! ;D
Therese Albertsson

2014-04-29 @ 17:48:13
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0