Spidey-kicks

Igårkvälls så kollade vi på Spider Man, den nya 2:an. Och helt plötsligt vid kvart i 8 så ser vi att bion börjar 20.15, brukar ju annars börja vid 21 så vi fick snabba på våra steg. ;) 
Själva filmen var jättebra, dåligt slut men de tycker jag alltid när något sorgligt händer. Jag vill ha ett lyckligt slut. 
 
Men efter 1 timme eller så in i filmen så har jag handen på magen & då får jag helt plötsligt känna en spark i magen & tydligt på min hand! Fort som fan tar jag Jhonnys hand & slänger på den på magen men då är han tyst som en ninja, efter några minuter så tar jag bort hans hand & då börjar han kicka igen som en häst, vaddå retas!
Så jag tar Jhonnys hand igen & då får han känna på 1 liten kick, de var som starkast när han började men blev sakta men säkert otydligare & svagare men med denna upplevelse så blev våran kväll mycket bättre. :)
 
När vi skulle till bion så kände jag mig bara tjock & ful, man har ju sådana dagar, har vi alla tur väl. Inga kläder satt fint & de jag valde tog jag bara för jag orkade inte med att kolla i spegeln längre.. Vet ju själv att de bara är fjant men om humöret inte är på topp så är de inte de men när man äntligen fick känna lite sparkar när man är vaken också så blev allt så mycket mer värt allt. :)
Jag fick lite pepp i humöret av mina kompisar också, de alla hjälper till på sina olika sätt även om de kanske inte vet om det, det gör dem bara ännu underbarare. <3 ingen nämnd, ingen glömd då alla betyder lika mycket för mig.
 
Nu ska jag slappa, denna gråa fredag. Tjing! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0