status

Denna vecka som var precis var väldigt proppfull med saker som skulle ske & människor man skulle träffa. Riktigt roligt! Men denna vecka som kommer, den är d-ö-d. Verkligen inte planerat något på dessa 5 vardagar, får det bli ändring på. Veckan får starta med att kontakta folk som man vill träffa helt enkelt. :) 
 
Statusen på min mage är att nu när jag halvligger/sitter ner så ser jag i min navel, detta kunde jag ikke förrut då jag har en väldigt djup navel, haha. Alltså så kan jag räkna ut lite lätt att om jag kan göra detta redan nu så kommer det i slutändan betyda att min navel kommer säkert att pluta utåt, men såklart detta kommer att ske för mig, jag som hatar navlar som putar utåt. Och i veckan när jag träffade en gammal lärare från när jag gick i klass 7-9 så sa hon att jag såg gravid ut, woho, haha, inte bara fet då alltså. (kanske)
 
Denna helg så har vi varit i skåne, träffat på svärmor Maarit. Riktigt roligt, hon är väldigt glad för ett kommande barnbarn och alla som är glada för nyheten älskar jag! :D Jaa, jag har haft en mardrömsbild där ingen skulle bli glad för att vi ska få ett litet barn, alla har vi våra konstiga tankar. Bara å erkänna ;)
Och vi kom hem vid halv 4 ungefär så ikväll så har jag haft ensamtid då sambon var hos en kompis, och då har jag fixat mina naglar som jag inte har gjort på evigheter, ungefär på 6 månader kanske. Och har tänkt att jag ska göra de varje dag tror jag, haha. Och ikväll blev de av, helt otroligt! Var inte lika roligt som de brukar vara, lite småtråkigt faktiskt. Lite som städning, tråkigt att göra men skönt när man är klar för då är de fint att se på. 
 
Fick bekräftelse förra veckan att fastighetsägarna har fått min uppsägning för hyresavtalet så väntar bara nu på att de ska ringa och höra när de ska visa lägenheten för annat folk, men inget samtal än, väldigt konstigt då vi vet att de finns folk som vill ha lägenheten men ja, de är väl jäävligt långsamma arbetare kanske.. Lite jobbigt då vi vill veta när vi ska flytta ut, ju fortare desto bättre för mig, men man får väl tänka att de blir 1 juli. :(
 
Tjing
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0