Testen fortgår

Fortsättningen på min dag igår var att vi åkte till mamma och visade henne våra finfina bilder på bebisen, sen till stan och hälsa på min bror i butiken och sen gick vi till H&M och köpte mamma-tights & mamma-shorts, kmr bli himmelskt att kunna bära shorts i sommar, och tightsen har jag haft på mig idag och de är riktigt underbara! Så skönt att slippa ha något tajt över magen. :)
Sedan gick vi till Swedbank och ordnade så överföringen av min pengar skulle ske till rätt bank, så de är skönt att slippa tänka på allt de nu. Sen gick vi hem och bara tog de lugnt, då denna hela dag bara försvann så snabbt så resulterade det i sig att vi båda var ganska döda när vi skulle gå & lägga oss sen, vi sa att vi skulle upp vid 7 idag för att träna tidigt & ha det gjort, men vi var båda döda efter den långa dagen innan så jag fortsatte sova till halv 10 idag, då kanske ni förstår att jag var väldigt trött. Sov i 11 timmar, yes.. Men skyller på att jag har en bebis som växer så det knakar. (a)
 
Idag så storhandlade vi på maxi på förmiddagen, sen efter de så träffade jag Elin & Lykke för att traska bort till Lidl och shoppa lite småsaker. Och det slutade med att jag blev bjuden till dem för lunch och fika, alltid roligt att träffa dem, Lykke(är 9 mån) har ju börjat känna igen mig lite så de är alltid kul. :) Ser de lite som ett test att träffa henne, haha. 
Sen vid 4 så kom pappa på en snabb-fika så han fick se ultraljuds-bilderna också och smaka på en kopp kaffe och kaka. Han har nog varit här ungefär 2 ggr sen Jhonny flyttade in så när han sa att när barnbarnet kommer så kommer han springa här 3 ggr/veckan så hoppas man innerligt att de låg lite sanning i de orden. :)
 
Ikväll så har jag shoppat på Nordicfeel.se, ASBILLIGT om man jämför med butikens priser. Köpte mascara och sparade 80 kr, concealer sparar jag 40 kr på. Mycket nöjd. :) Och sen köpte jag Blondinbellas nya märke LCC-produkter, shampoo och deo, har bara hört massa bra och inget negativt med dessa produkter så tänkte att jag ska ge det en chans och så kan jag skriva vad jag tycker och tänker här. Ifall ni vill testa likaså. ;)
 
Tänkte se Trolljägarna men insåg att jag har redan missat halva programmet så får väl se de på internet istället, så irreterande.. 
 
Tjingeling! 
 
 


Kommentarer
Malin

Låter som att ni har fullt upp! Tur du slipper hinna med allt detta o ett jobb samtidigt ;)
Du får göra so alla andra o lägga upp bilderna! Vill se er lille sötnos :)
kramisen

Svar: Haha, ja om jag skulle ha ett jobb också så skulle de absolut inte fungera. ;P
Nä, bilderna är för privata för att läggas upp på internet, visar dig dem när vi träffas :) kram
Therese Albertsson

2014-04-02 @ 11:38:27
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0