Tråkvecka

Denna veckan är lite småtråkig, men visst om jag ska ha så roligt nästa vecka så måste jag väl tåla denna tråkiga veckan först.. Det är bara tråkiga möten hela veckan, om de inte är hos arbetsförmedlingen så är det Trygghetsrådet 2 ggr denna veckan. Blää.. 
Ja, man har väl blivit lite bortskämd med att man har alldeles för mycket egentid utan något tvunget att göra. 
 
I söndags så testade mina bröder, Jhonny, jag & Jeppe på Bingolotto, när de ändå var special för det var Påsk. Och jag får erkänna att de var lite småkul, kan vara för att man hade roligt sällskap också men att tävla är väl alltid kul i alla olika former. ;) Så vi sade att vi skulle köra nästa söndag också så vi köpte lotter idag, haha, mer vuxen kan man väl inte bli.. Påvägen till att bli pensionär i förtid kanske?
 
Jag upptäckte en sak idag, jag börjar få de jobbigt att klippa mina tånaglar. Hm.. Vilka problem som man börjar få som man inte riktigt tänker på, haha, likaså raka benen, wtf! Kan man be sin sambo om att raka mina ben liksom? De känns ju lite riskabelt då man själv vet hur lätt de är att raka sönder hyn så de bara rinner en jävla massa blod.
Precis nu när jag skriver de så kickar han i magen, haha, tror han försöker försvara sin far? 
Skämt å sido. Kollade vågen igår & nu har jag gått upp runt 3,5 kg sen ungefär förra månaden. Helt sjukt hur allt går så snabbt nu, även om jag har ganska många veckor kvar. 
 
Japp, lite av min tråkvecka, min väg att bli vuxen & mina upptäckter. You are welcome. ;)
 
Tjing!


Kommentarer
Malin

Haha vilken syn de hade varit om Jhonny klippte dina naglar o rakade dina ben :P

Svar: Haha, ja visst hade de! ;D
Therese Albertsson

2014-04-23 @ 11:47:09
URL: http://malinryke.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0