vrickad halsbränna

Redan onsdag! Helt sjukt vad dagarna går fort. 
Igår så var jag ute på en promenad med Chevelle runt stumholmen och när hon fick känna på sand vid stranden så fick hon ett rejält cp-energi-rus som bara hon kan få ibland, då hon inte är van att springa på sand så vrickade hon foten, tjöt till & kollade på mig med stora tåriga ögon. Vaddå att man blir livrädd då, det var bara att ta upp henne i famnen & traska hemåt, men efter halva vägen så började hon röra på sig & vill ner så när jag släpper ner henne så kan hon gå & springa igen, jävla hottentott.. Skrämma mig sådär.. Men ja, skönt att de inte var värre än så. Nu får hon helt enkelt vila sig några dagar innan jag går långt igen så benet får bli riktigt bra. :) Då hon är som resten av familjen, envis, för envis för att visa att de gör ont ibland men tur att man kan se igenom sådant. 
 
Idag då! Jadu, ska packa inför trippen, njuta av lite mer sol & ska försöka med kartongerna, haha. Hopplös japp..
Ikväll så ska vi till min bror Alle, han skulle tydligen ha någon liten fest eller ngt. Men det blir inte långvarigt för oss direkt då vi ska upp tiiidigt imon. Ska lämna av Chevelle hos min andra bror Daniel också, hon ska göra hans dagar förjävliga istället, höhö. Kommer ringa som en jobbiga mamma & höra så allt går bra, jag vet det redan.. 
Jobbiga mamma-känslor som man redan har fått så längtar jag lite tills vi är påväg hem så vi kan hämta hem Chevelle igen, men samtidigt så är det väl bra att hinna sakna busen också. 
 
Var ute & gick med Manda igårkvälls samtidigt som jag hade tvättmaskin igång, jag drack en ice tea medans vi gick & pratade, får ju uppdatera varandra lite ibland vad som händer i varandras liv. ;) Men sen när jag gick hem så fick jag världens halsbränna, ville bara somna bort från den, riktigt hemskt, riskaka eller yoghurt hjälpt inte. Allt annat som rekommenderades hade vi inte hemma så de blev bara poop av allt. Men idag är den borta iaf, thank u!
Vaknade vid 5 imorse, var pigg som en mört & kunde gått till Wellness & kört ett styrkepass eller något, hemskt var de.. Låg i 1 timme & bara inväntade sömn igen, då fick jag samtidigt en låt på hjärnan för de var ngn som hade radion igång på gatan, och denna låt gick om, om & om igen i skallen. Vaddå att man kan bli lätt psykotisk, haha. 
 
Nä, nu ska jag väl ta tag i saker här hemma.. Tjing! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0