Götelaborg

Bara för att skaffa lite spänning in i de sista med graviditeten så ska vi chansa & åka upp till göteborg imon efter frukost. 
Nej, vi åker upp dit pga Jhonnys jobb. Skulle aldrig åka upp dit om vi inte absolut måste, men nu blev det såhär, så vi får ta en liten chansning & hålla tummarna att han ej vill bli göteborgare. 
Han har lovat mig att vi ska till Universeum när vi kommer upp, mitt favvoställe i detta land. Okej, det & Kolmården ligger på delad 1a. ;)
Han har aldrig varit där så då måste vi absolut dit, det är ett ställe för mig om man bor i Sverige så ska man dit. Okej, man måste älska djur också, haha, annars så äre onödigt om man hatar djur att gå dit... 
För omväxlings skull så lägger jag upp en bild på min 1a bebis här i världen, min älskade Smula. :) Hon hatar kameror dock så därför hon inte läggs upp här lika mkt.. Kanske syns på fotot? Haha. 
 
Så det blir en övernattning i Göteborg då alltså, för på måndagen kl 8.00 så ska vi vara på ett företag som ska besikta någon låda till båten.. Upp tidigt med tuppen, meeen jag får hotellfrukost<3 min enda förfrågan på denna resa om vi skulle bo på hotell var att frukost måste ingå. Höh. 
Sen hem igen på måndagen. Det blir en snabb resa, men vill ju helst vara i Karlskrona i dessa veckor nu så det förstår ni nog. ;) Men ska bli kul samtidigt att komma iväg en snabbis iallafall. Jag har hämtat ut min journal ifall något händer så behöver inte ha allt i halsgropen, men palla den långa resan hem om man föder i göteborg? Nää, jag & M har gått igenom en deal att han ska vänta till efter resan. Hoppas han håller detta nu. 
 
Tjing! 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Ha de så mysigt o säg till M att han ska vara en karlskronit o inte en göteborgare ;)

2014-08-17 @ 19:34:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0