wtf

Har en sådan skriv-torka som heter duga! Skulle kunna skriva vad som fyller upp mina dagar, men samtidigt så känns de inte så roligt att skriva om. 
 
Jo, kan berätta om min lite halvjobbiga dröm som jag hade inatt. Jag hade precis varit på förlossningen & vi hade kommit hem, men vårt hem var typ ngt hus som var under marken men dörren var uppe ovanför, helmysko. Och utanför stod det en man som bara väntade på att jag skulle gå ut för han skulle kidnappa mig. Bah, vaknar vid halv 2 med att känna sig jagad & man måste upp & kissa. Inte kul! 
På tal om att kissa, jag har räknat ut att det går max 2 & 1/2 timme sen måste jag kissa igen på natten. Kanske är så på dagen också men det är förjävla jobbigt på natten kan man ju säga! Då vill man ju bara sova, helt ostört utan att behöva vakna. Men jag försöker se det som att de är träning inför ungen, visst, det är jobbigare ibland än med vissa gånger då hinner man nästan bli pigg medans man sitter på toa. Beror väl helt på hur trött/sliten man är också. 
 
Japp, ett inlägg om kisserier. Happy reading, haha! 
 
 


Kommentarer
Malin

Du e för go ;)

2014-08-01 @ 23:27:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theresealbertsson.blogg.se

Man kan inte vara annat än sig själv.

RSS 2.0